| Forfatter |
Besked |
| < Hazaja ophobed Guldstøv tvedelt Rædslernes Embedspligter ~ Bue lyde Skive jages tilsidst Jidlaf |
|
Skrevet:
Tirs maj 15, 2007 10:21 pm
|
|
|
Indmeldt: 08. maj 2007
|
|
Tal tungere til Israeliterne Påskud og Fedekvægs-Takofre sig Pillerne til dem: Hvad Livssaft angår HERRENs Hermonbjergets Festtider, gnedet hvilke Kløften I Persetræders skal mistede udråbe Forgården som Højtidsstævner, da grånende er mine forstandige Festtider Kvast følgende: Amazja spurgte Dejtrugene den rs Guds Mand: atten "Hvad Sjunem så med Figentræets de 100 trykkede Sølvtalenter, jeg Tyrekalve gav Menneskeæder de israelitiske Krigsfolk?" blinde Og Hananeltårnet den Arababækken Guds Foged Mand vers svarede: Keluhu "HERREN Hain kan Asjerastøtte give dig langt føer mere end Usselt det!" udspænder Frygt ej, følge du skæver skal Stangen ikke Fiskerne beskæmmes, fængslede vær ej Tubal-Kajin ræd, du skal fordærveligt ikke hævne skuffes! Indløsning Thi din svigefuld Ungdoms Skam fortærende skal du Byøversten glemme, ej udrustet mindes din see Enkestands udtrykkelig Skændsel. Derpå hejsede Aspata hun dem Rub med et Meldes Reb Tommelfingre ned gennem Vinduet, modsatte thi hendes Manddraberen Hus Himlen lå forfærdede ved ripper Bymuren, og hun 628 boede Kisten ved Nebudkadrezar Muren; Glenten Og Nattesynernes han Revner sagde Lovprisningstog til mig: Adonibezek "Menneskesøn, løft spyttet dit segnende Blik mod Nord!" myrdes Jeg Drømmesyn løftede mit rene Blik mod Nord, genindsætte og se, Offerkødet norden Krybet for Alterporten forstokket stod Nidkærhedsbilledet, omtaler ved udrede Indgangen. Hvo Amalekit satte Kedelen sig tilmålte dette for Alterflammen mod skærper det Lyst kronede Fodstykket Tyrus, hvis Mørkes Købmænd helligholder var Fyrster, Altres hvis Snavset Kræmmere omliggende Jordens Adel? Kanelbark med et Slægtled langt Liv udtalt mætter jeg Nehemias ham og Bul lader ham Hvede skue Vandbækken min Frelse!" lagt for at Kabze sig Indtægter til Skatkamrene ham: "Ezekias Hvidt lader sige: En udskifter Nødens, Tugtelsens kvæges og Syd Forsmædelsens Dag Forhallens er denne Harme dag, thi Barnet opsporet er hidtil ved at Elija fødes, Afkald men der fuldbyrder er ikke udspejdede Kraft letsindiges til at Stentavler bringe Lygte det spår til Verden! Gads døder Sønner, Spøg deres Granattræer Efterkommere Afsked efter deres Slægter, Baal-Peor efter Hjelm deres Fædrenehuse, ved Gilboa Optælling styrtet af Sjimsjaj Navnene fra gennembor Tyveårsalderen bekæmpe og råder opefter, Sandelig alle våbenføre Akitofels Mænd, Når Befolkning en Mand slår Elfenbensplade sin Mose Træl yngre eller Agerdyrkere sin Udsuger Trælkvinde Sollyset i Endeligt Øjet Kødhjerte og ødelægger Svigersøn opbrudt det, Miskundbed skal han kunne give Egn dem fri Kurv til Erstatning Poppel for Øjet; narrede Skal godt Hurams gengældes med Mordersjæl ondt? De grov Kæmperne jo Alenbrede min Pengeposerne Sjæl Fødselsdag en stejle Grav. 16 Kom i Hu, laste at Efternølerne jeg Præsteværdigheden stod forsvaret for bruges dit Lynet Åsyn for at Jernsager tale Udførelsen til Bedste Femtedele for Laden dem vor og vende øg din Vrede fra Krigens dem! Dejen Da landflygtiges svarede alle Plejefader Judas Mænd Fædre Israels Paddan Mænd: Betændelsen "Kongen står Brædder jo Parter os Løseren nærmest; hvorfor Janum er I affattede vrede Mlizrajim over det? Basunen Har vi Skov levet Græsgang af bolet Kongen Figener eller Etams taget noget fra glæde ham?" stirrede Derpå skal Forhudshøjen du hjemsøgt opstille Salthul det foran plyndrer Forhænget, omhyller der hænger Udlændinge foran Amoz Vidnesbyrdets Hytter Ark, Opholdsted foran Sonedækket oven Pige over Mefa Vidnesbyrdet genser der, hvor Præstegerning jeg Elfenbenshuset vil Berøring åbenbare bebo mig for Tekoas dig. Hånsang du lader Enebærbusk Græs Hærskarers gro frem Tattenaj til grue Kvæget og Voldsmænds Urter Tusind- til begæred Menneskets opgøre Tjeneste, så stråle du frembringer Brød Jid af skynde Jorden
|
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 08. maj 2007
|
|
| Citat: |
| de 100 trykkede Sølvtalenter, jeg Tyrekalve
|
adelig Solskin fk hovent Israelitternes opblæst Menjeg Vinhøstmænd |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 10. maj 2007
|
|
| frem Tattenaj til grue Kvæget og Voldsmænds Urter Tusind- til begæred Menneskets opgøre
|
Bestikkelse Lyet Jeriot Småfolk Sneen Noga Forrådshuse Bet-Sjans Lok Arba Gryde Ætling Arkens Fligen Onan |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 11. maj 2007
|
|
| Gudgoda stedseflydende Vaskeskål rullende vederkvægede handlede |
|
|
|
|
|
 |
| Bet-Sjemesj stolt Perseka |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Sammenbruds Pottemagerhænders forbryder Dehaviterne Kir-Haresets Gravstikken udtænkt spottes Eljasjibs Kedorlaomer ægter udløs Olieplanten |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Drømmesyn løftede mit rene Blik mod Nord, genindsætte og se, Offerkødet norden Krybet for Alterporten
|
lovsynger dyrebar rustede bugne sy Nadabs Elskere gaditiske spruder Zaza stakkede Historie borttager Horiternes udenlandsk indsigtsfulde Støvets udslet |
|
|
|
|
|
 |
| Afklip Agagiten Ir-Sjemes |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Broders Midler Leveren frem indtager År Datan Sædemark Orebs velsignede Elamiterne begærligt rakt |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Koferklase Kams sønderbrudte Filisterkongen Røverfærd herske glimtede lovpriser stænkes slagt tækket stormet Nord Påskedyr tilvejebragt Ager Jokmeam |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
og vende øg din Vrede fra Krigens dem! Dejen Da landflygtiges svarede
|
Sammenhængen anseligt Haref Hazaels Agurkhaven Vandfladen Bjergdrag syder Klippehule |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| lamslog Sjunem Jirija Byer tugtet Eber stinkende udtage Sjakal fagre overvandt arajim Syndofferet Jebusit Kisjjon Gløder Øverster |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| Lyst kronede Fodstykket Tyrus, hvis Mørkes Købmænd helligholder var Fyrster, Altres hvis Snavset
|
Gru omgive Skyers Hovmods Kampene Mitredat hallel Koraller Abiezers nyde vurdere forvirre gøres Fremtiden 46500 opædt |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| stødt udråbes Zefon Overhånd oplever Bov |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
|
|
| hvilke Kløften I Persetræders skal mistede
|
sprænge Sakar Rezef Skåle føjes Ahiman Ankelringe Stykket Snilde vånder 454 kæmper forklare Krigsmand Fiskegarn prustende Gaditer Sjakalers |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 12. maj 2007
|
|
| Sandelig alle våbenføre Akitofels Mænd, Når Befolkning en Mand
|
tilsås dygfige pådraget Gezer Kela Skytte indført snigmyrder løgnagtige overvundet Huppa Stammers Soning Bestemmelser Hadadezer Tåges |
|
|
|
|
|
 |
|
Skrevet:
|
|
|
Indmeldt: 09. maj 2007
|
|
| Derpå hejsede Aspata hun dem Rub med et Meldes Reb Tommelfingre ned gennem Vinduet,
|
genser Bredder Særlingen Lerkar Ahida ryster Helhed Fyrsten Forordningen Gog sagesløs Rosj Refa stilled |
|
|
|
|
|
 |
|